Vítejte na Rouška.cz, který je určen zejména pro koncové zákazníky. Speciální nabídky pro velkoobchodní odběratele, zdravotnická zařízení, lékaře a lékárny nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky. Před nákupem vždy pozorně přečtěte příbalovou informaci, která je k dispozici na stránce u jednotlivých produktů. Na eshopu se nachází zboží, které je určeno nejen pro domácí, ale i profesionální použití.

Reklamace a Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad a vrácení zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Rouska.cz od naší společnosti:

Czech Original Products s.r.o.
IČO: 08595771 | DIČ: CZ08595771
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C, vložka 321655

Kontaktní e-mail: info@rouska.cz
Kontaktní telefon: +420 608 284 065

Adresa pro vrácení zásilek:

ROUŠKA.CZ
Krásný Les 18
363 01 Krásný Les

Naším cílem je Vaše spokojenost. Pokud nastane jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedených kontaktech. Vždy se budeme snažit vyjít Vám maximálně vstříc.


Vrácení zboží bez udání důvodu

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být nepoškozené, neotevřené a v originálním neporušeném obalu. V případě porušení obalu u hygienického zboží (např. testy, respirátory) nelze odstoupit od smlouvy dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku.

Postup pro uplatnění reklamace

  • Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  • O reklamaci nás nejprve informujte e-mailem na info@rouska.cz.
  • Zboží zašlete na vlastní náklady na výše uvedenou adresu (ne na dobírku).
  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení a popis vady.

Odpovědnost za vady

  • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá popisu, množství a právním předpisům.
  • Spotřebitel má právo na bezplatné odstranění vady, výměnu zboží, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy, pokud nelze vadu odstranit.
  • Záruční doba trvá 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, nebo do data expirace u zboží s vyznačenou dobou použitelnosti.
  • Po uplynutí doby použitelnosti (expirace) již nelze vady zboží reklamovat.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak. O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem.

Náklady spojené s reklamací

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k prodávajícímu.

Poznámka

Nesplnění některého z doporučených kroků (např. chybějící popis vady) nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.


Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2025