Reklamace a Reklamační řád
Reklamace a Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad a vrácení zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Rouska.cz od naší společnosti:
Czech Original Products s.r.o.
IČO: 08595771 | DIČ: CZ08595771
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka C, vložka 321655
Kontaktní e-mail: info@rouska.cz
Kontaktní telefon: +420 608 708 765
Adresa pro vrácení zásilek:
ROUŠKA.CZ
Krásný Les 18
363 01 Krásný Les
Naším cílem je Vaše spokojenost. Pokud nastane jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedených kontaktech. Vždy se budeme snažit vyjít Vám maximálně vstříc.
Postup pro vrácení zboží:
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení bez udání důvodu. Musí však být nepoškozené, neotevřené a v originálním neporušeném obalu. V případě porušení obalu nelze zboží vrátit z hygienických důvodů.
Doporučení:
- Informujte nás o zvoleném právu z vadného plnění (výměna zboží, odstoupení od smlouvy, sleva apod.).
- Zboží zašlete na vlastní náklady na výše uvedenou adresu.
- Pro usnadnění reklamace přiložte doklad o zakoupení (fakturu) a popis vady s návrhem řešení.
- V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu nákladů spojených s dopravou (v souladu s občanským zákoníkem).
Reklamace se uplatňuje na e-mailové adrese: info@rouska.cz
Reklamační řád webové stránky Rouska.cz:
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady. Zboží musí být čisté a doprovázené náležitými doklady a popisem závady.
Zboží s charakterem osobních hygienických pomůcek (roušky, respirátory, ústenky, dezinfekční prostředky) nelze vrátit, pokud bylo použito nebo pokud byl porušen jejich uzavřený obal dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku.
Odpovědnost za vady:
- Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady (odpovídá popisu, množství, právním předpisům).
- Spotřebitel má právo uplatnit vady, které se vyskytnou v záruční době.
- Záruční doba je určena datem minimální trvanlivosti, nebo trvá 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak.
Postup při uplatňování reklamace:
- Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
- Doporučujeme předem informovat e-mailem o reklamaci a zvoleném právu z vadného plnění (výměna, sleva, odstoupení).
- Zboží doručte na výše uvedenou adresu (ne na dobírku).
- Přiložte doklad o zakoupení a popis vady.
Poznámka: Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.